Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2011

Segmen Blogwalking Bloglist Cik Cemoxx

assalamualaikum.. camat tgh hari cemua.. ;)
haa! td Miss M blogwalking dekat Cik Cemoxx punye belog.. fuuhh! punye laa cute belog dye tuh.. and banyak giler tutorial yg dye share.. bagus lah.. sharing is caring laa katekan.. i like it!
hey guys.. ce jengok ce jengok belog cix cemoxx nie yep.. pasti korg suke.. ;)
okey.. bye..bye
Kamu bernasib baik sekiranya memiliki kekasih yang sejati, kawan yang setia,  dan orang lain yang sentiasa berada disekeliling untuk menyokong setiap tindakan kamu. Tetapi kamu perlu ingat, dua orang yang paling penting dalam hidup kamu adalah ayah dan ibu.

Besok?? xnakk!!

assalamualaikum.. hello people..
tomorrow is coming! oh nooo! xnak. xnak.. esok exam additional math lah.. uuuu.. seraaamm..
come on lah Miss M.. yakin kt diri ko tuh.. mesti boleh buat punye..
and guys! wish me luck yep besok.. insyaAllah.. thanx..

Kem Menuju Puncak SPM

assalamualaikum.. hello people.. ;)
first of all, Miss M nak membebel kejap.. harap korang sudi membacenye oke.. hehe nie ah.. Miss M tak puas hati dgn cik blogspot nih.. nape laa dye buat hal.. Miss M nk update belog pon xbole.. huh..
oke2.. cukup lah membebel tuh.. sekarang nie Miss M nk story psal kem menuju puncak pulak.. no..no..no.. bukan lagu menuju puncak akademi fantasia tu.. nie kem laa.. kem nie hanya untuk pelajar2 bitara spm sekolah Miss M.. its mean i pon budak bitara jugak laa.. eceh.. perasan! kuang3.. 3 hari Miss M terpaksa tinggalkan rumah semate2 nak pegi kem nieh.. 3 hari tuu.. lame giler.. rindu laa dkat family.. maklum laa anak omak la katekan.. hehe

bio time!!

..with my honeystar,, Che Wawa..
..friends forever..
..with beloved teacher, yg kecil molek, cikgu aza..

..futsal time..
okey.. bye..bye.. ;)

Cinta

Cinta layaknya seperti seekor rama-rama semakin kamu mengejarnya semakin jauh ia terbang meninggalkan mu biarkan rama-rama terbang kemana sahaja ia suka siapa tahu bila ia lelah dan tidak sedar akan kewujudanmu ia bakal mengibaskan sayapnya kearahmu menumpang teduh dari panas hujan badai duniawi dalam keadaan yang kau tidak sangka mungkin saja rama-rama yang kau kejar itu bukan rama-rama yang Allah peruntukkan buatmu..
bye..bye.. <3