Skip to main content

Posts

Showing posts from 2014

I am HIJABER

Yeah! I am hijaber! Walaupun saya ni hijaber, saya tetap ada hak untuk dapatkan rambut yang cantik dan sihat. CINGG!!
Bagi wanita bertudung, korang jangan pandang remeh terhadap rambut korang walaupun ia terselindung di sebalik hijab. Berdasarkan kajian, ramai wanita mengalami masalah kerosakan rambut termasuklah masalah keguguran rambut, kelemumur dan banyak lagi. Banyak sebenarnya faktor yang menyebabkan masalah rambut ni. Kadang-kadang ia disebabkan oleh iklim sekeliling (panas lembab), pemakanan, gaya hidup dan sebagainya. So effect nya, rambut jadi tak sihat L Bertudung adalah satu kewajipan bagi wanita muslim. Walaupun bertudung, menjaga perhiasan diri juga adalah satu kewajipan bagi seorang wanita. Menjaga rambut juga adalah satu kewajipan bagi seorang wanita. Jangan jadi salah faham, pakai tudung ni akan menyebabkan rambut korang rosak. Absolutely no! Itu adalah mitos semata mata.
Ianya tidak boleh dijadikan satu alasan buat para wanita untuk tidak bertudung. Peliharalah dan …

Saya suka GlamHair!!

Assalamualaikum wbt. Hye readers.

Nah mula-mula saya nak bagi korang semua cuci mata dulu tengok gambar kat bawah ni.



"Eh apa tu glamhair??" "Tak pernah dengar pun nama tu." "Shampoo ke tu? Shampoo apa tu"
Adakah persoalan-persoalan kat atas tu keluar dalam fikiran korang? Atau mungkin soalan-soalan yang hampir sama. Okay pertama sekali biar saya kenalkan dulu ye apa itu GlamHair. Sebab orang kata tak kenal maka tak cinta. Jadi saya nak awak-awak semua kenal dulu apa bende lah saya nak merepek ni. And I will make sure that you will fall in love with this.
GlamHair ini merupakan shampoo terbaharu keluaran @glamsisterss. Ia diformulasi untuk merawat masalah rambut gugur, kelemumur, rambut menggerbang, kusut dan banyak lagi lah. Saya suka sangat shampoo glamhair ni sebab ia bebas bahan KIMIA BERBAHAYA yang akan menyebabkan kanser akibat penggunaan yang berterusan. Shampoo GlamHair ini dirumuskan khas daripada ekstrak semulajadi seperti ARANG BATU, SPIRULINA,…