Skip to main content

I am HIJABER

Yeah! I am hijaber! Walaupun saya ni hijaber, saya tetap ada hak untuk dapatkan rambut yang cantik dan sihat. CINGG!!

Bagi wanita bertudung, korang jangan pandang remeh terhadap rambut korang walaupun ia terselindung di sebalik hijab. Berdasarkan kajian, ramai wanita mengalami masalah kerosakan rambut termasuklah masalah keguguran rambut, kelemumur dan banyak lagi. Banyak sebenarnya faktor yang menyebabkan masalah rambut ni. Kadang-kadang ia disebabkan oleh iklim sekeliling (panas lembab), pemakanan, gaya hidup dan sebagainya. So effect nya, rambut jadi tak sihat L
Bertudung adalah satu kewajipan bagi wanita muslim. Walaupun bertudung, menjaga perhiasan diri juga adalah satu kewajipan bagi seorang wanita. Menjaga rambut juga adalah satu kewajipan bagi seorang wanita. Jangan jadi salah faham, pakai tudung ni akan menyebabkan rambut korang rosak. Absolutely no! Itu adalah mitos semata mata.

Ianya tidak boleh dijadikan satu alasan buat para wanita untuk tidak bertudung. Peliharalah dan jaga rambut korang sebaik-baiknya kerana ia merupakan sebahagian kecantikkan seorang wanita. Korang berhak untuk dapatkannya!

Berikut antara masalah utama yang biasa dihadapi oleh wanita bertudung:
·         Rambut gugur
·         Rambut berbau
·         Kulit kepala berminyak
·         Kelemumur
·         Hujung rambut bercabang
 
Korang pernah tak alami masalah-masalah kat atas tu??
Jika korang jugak pernah alami masalah seperi ni, jangan risau sebab saya dulu pun macam korang jugak. Kepala gatal-gatal, rambut gugur dengan banyak, rambut kering dan macam-macam lagi lah.  Kekadang rasa down sangat. Yelah mana tak nya. Dah perpuluh jenis shampoo dah guna. Ke saloon lagi. Masih lagi tak berkesan.


Sampailah ada satu masa tu, saya terjumpa iklan Glamhair shampoo dekat salah satu bazaar di Kelantan. Mula-mula tu rasa ragu-ragu jugak bukan apa takut jadi benda sama lagi. Habis duit beratus-ratus tapi taka da hasil. Tapi entah kenapa hati terdetik nak cuba shampoo ni. And you know what? Saya jatuh cinta pandang pertama dengan shampoo ni! Ahhhh! Rasa nak jerit kat semua wanita kat luar sana, tukar lah shampoo korang tu sekarang! GLAMHAIR SHAMPOO MEMANG TERBAIK!! 


Ia bukan sahaja merawat masalah rambut, malah ia melembutkan lagi rambut korang. Dan bau dia tersangat sangat wangi. Korang patut cuba shampoo ni. Saya percaya korang pasti akan berpuas hati. 

So, pada sesiapa yang nak tahu lebih lanjut lagi pasal produk ni, atau terus jatuh cinta nak order boleh direct whatsapp saya 01119812166. Atau boleh rujuk instagram @glamhair_ms.

LOTS OF LOVE. XOXO!

Comments