Skip to main content

Saya suka GlamHair!!

Assalamualaikum wbt. Hye readers.

Nah mula-mula saya nak bagi korang semua cuci mata dulu tengok gambar kat bawah ni.



"Eh apa tu glamhair??"
"Tak pernah dengar pun nama tu."
"Shampoo ke tu? Shampoo apa tu"

Adakah persoalan-persoalan kat atas tu keluar dalam fikiran korang? Atau mungkin soalan-soalan yang hampir sama. Okay pertama sekali biar saya kenalkan dulu ye apa itu GlamHair. Sebab orang kata tak kenal maka tak cinta. Jadi saya nak awak-awak semua kenal dulu apa bende lah saya nak merepek ni. And I will make sure that you will fall in love with this.

GlamHair ini merupakan shampoo terbaharu keluaran @glamsisterss. Ia diformulasi untuk merawat masalah rambut gugur, kelemumur, rambut menggerbang, kusut dan banyak lagi lah. Saya suka sangat shampoo glamhair ni sebab ia bebas bahan KIMIA BERBAHAYA yang akan menyebabkan kanser akibat penggunaan yang berterusan. Shampoo GlamHair ini dirumuskan khas daripada ekstrak semulajadi seperti ARANG BATU, SPIRULINA, TEBU DAN JUGA MINYAK KELAPA. Haa bagi korang yang suka shampoo setiap hari atau kerap shampoo rambut, GlamHair adalah produk shampoo yang sangat sesuai dengan korang.



Bagi saya, saya boleh katakan kerap jugak shampoo rambut sebab dulu masalah kelemur sangat teruk. Bila cuba shampoo ni, baru dua tiga kali pakai je dah nampak effect. Kepala saya dah kurang gatal-gatal disebabkan kelemumur dan yang penting rambut saya dah tak banyak gugur macam dulu. YAY!! Sape tak suka kan bila rambut kita dah jadi cantik berkepuk kepuk ala-ala retiss gitu!

Bau dia pulak toksah cakap lah. Wallahi saya cakap shampoo ni tersangat wangi. Keluar je bilik mandi housemate dah tegur dah "Wangi nye sabun! Pakai sabun mandi apa?" Tettt nampak tak kat situ kita sangat-sangat jarang boleh jumpa shampoo yang bau wangi kan.

Shampoo ni tak sama tau dengan shampoo-shampoo commercial yang ada kat pasaraya tu. Ini shampoo salon tau! Yang dah biasa buat rawatan kat salon tu tahu lah apa beza shampoo salon dengan shampoo kat pasaraya. Kebanyakan shampoo kat pasaraya hanya mencuci rambut dan tidak merawat rambut sepenuhnya. Sebab tulah kalau perasan awak pakai berbotol-botol pun masih lagi ada masalah rambut. Kadang-kadang rambut makin banyak gugur. Uwaaaaa! Sedih kot kepala dah botak. Nak pergi buat rawatan kat salon pun mahal sangat. Sekali treatment pun dah nak sampai RM100. Tu baru sekali. Kalau banyak kali? Mau botak licin terus kepala kan?

Dengan adanya shampoo GlamHair ni korang dah tak payah dah susah-susah pergi salon. Rumah korang pun boleh jadi salon tau. Jimat masa, jimat duit, dan tuppp PUAS HATI.



Sesiapa yang menghadapi masalah rambut dan kulit kepala boleh terus whatsapp saya ok.
01119812166
Hamizah Zakaria



Comments